Home HRM Training ‘Er gaat niemand de deur uit die niet tevreden is over onze...

‘Er gaat niemand de deur uit die niet tevreden is over onze training’

DELEN

Er is een stijgende behoefte aan onze producten en services, zegt Peter Jacobs van Jacobs & van Rooij. Jacobs & van Rooij levert inmiddels al 18 jaar een ruim aanbod aan managementtrainingen binnen het mkb. Sinds de crisisjaren liep de vraag iets terug, maar vanaf 2014 is de lijn naar boven weer duidelijk zichtbaar. “Tijd om de klant actief te benaderen, aldus Jacobs. “Grotere doelgroepen aanspreken, onze online marketing uitbreiden – dat is toch de techniek voor de toekomst – whitepapers schrijven, vakinhoudelijke seminars organiseren en extra gratis service aan onze klanten aanbieden. Ook profileren we ons op nieuwe terreinen. De zorgsector, bijvoorbeeld, maar ook binnen overheden en de agrarische sector met name in het Westland.”

“Wij bieden primair managementtrainingen en die beginnen met communicatie en mensenkennis. Een agrariër, een arts, een mkb-ondernemer – het zijn allemaal mensen. Als je verder de organisatie ingaat, komt er specifieke sectorkennis bij om gericht te kunnen adviseren. Dan gaan we nog dieper het bedrijf bestuderen.”

Kwaliteit

Met hun ‘outflowteam’ houden Jacobs en zijn partner Anneke van Rooij regelmatig brainstormsessies om ideeën te ontwikkelen. “Hoe kunnen we de klant nog beter ondersteunen? Dat blijft de kern van onze dienstverlening. Niet voor niets zijn we in 2016 wederom uitgeroepen tot Beste opleider van Nederland. Dat waren we in 2014 ook al. Er doen 6.000 bureaus mee, dus de competitie is aanzienlijk. Van de twaalf categorieën zijn wij in drie de beste: communicatie, HR en management. Iets om trots op te zijn.”

Deze trofee komt Jacobs & van Rooij goed van pas in de acquisitie. “Bestaande klanten kennen ons hoge niveau van dienstverlening en prospects geeft het nog meer vertrouwen. Nodig, want in de trainingsbranche ziet men door de bomen het bos niet meer. Jan en alleman biedt zich aan voor ondersteuning, coaching en training. En als klant moet je maar afwachten wat je krijgt. Wij bieden échte kwaliteitstrainingen. Kwaliteit is onderdeel van ons DNA. Er gaat niemand de deur uit die niet tevreden is met onze training.”

Voor meer informatie of een geheel vrijblijvend adviesgesprek: www.j-vr.nl.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here