DELEN

De campagne #dekoplopers wint goud tijdens het B2B Marketing Forum. Met een spectaculaire pitch won Holla Advocaten de strijd van de waardige mede-finalist AFAS Software. 

Quote Robert van Muijen, Managing Partner Holla Advocaten: “de campagne #dekoplopers heeft in een jaar geleid tot +20% naamsbekendheidstijging. Het feit dat onze campagne met deze award erkenning krijgt en mag aansluiten in het rijtje van B2B award winnaars zoals Canon en Philips, is een echte eer.”

Jury commentaar
“Met de #dekoplopers campagne zet Holla Advocaten een mooie multichannel case neer met een duidelijke doelstelling en een goede aanpak. De creativiteit van de campagne laat zich onder andere zien in een crossmediale strategie.”

Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Tegenwoordig is de award een felbegeerde prijs in de BtB wereld.

Zie ook https://www.b2bmarketingforum.nl/b2b-marketing-award-2018-holla-advocaten/

Over #dekoplopers
De campagne #dekoplopers laat op een eigentijdse en toegankelijke manier zien wat succesvolle ondernemers en professionals motiveert. In de #dekoplopers campagneauto worden professionals uit de zakelijke top geïnterviewd. Deze video’s worden ingezet via o.a. YouTube advertising.